FANDOM

Організація Українських Мапперів – це союз, мета якого об'єднати всіх українських мапперів чи аніматорів. Тут вони зможуть поспілкуватись, ділитись своїм досвідом, допомагати іншим учасникам вдосконалити їх контент, та багато іншого.

Історія Редагувати

Перші дніРедагувати

Ідея створення союзу належала Тармину. Спільно з Маппером Орди 19 серпня 2017 року був створений Союз Українських Мапперів. У перші дні існування союзу було мало учасників, але пізніше це число почало рости. Маппери, перші приєдналися СУМ, крім творців: Український Mapper, Івано-Франківський Маппер, Khmelnytskyi Mapper. Тармин Маппер став Гетьманом, а Маппер Орди його заступником. Також була написана конституція і створена Рада СУМ.

20 серпня союз уклав угоди про підтримку та взаємодопомогу з Королівством Правих Мапперов і Союзом Котячих Мапперов, також вступив у Військовий Блок Мапперских Спілок. 26 серпня за ініціативою лідера Євразійського Мапперского Союзу Гетьман уклав з ними союз. 29 серпня в СУМ відбувся референдум про його перейменування в ОУМ (Організація Українських Мапперов), на якому більшість проголосувала за зміну назви.

Перші вибориРедагувати

Перші вибори в ОУМ відбулися 1 вересня. На них брало участь 3 партії: Національно-консервативне товариство ОУМ (лідер - Tarmin Mapper), Товариство Монархії ОУМ (лідер - Mapper of the Horde), Демократія ОУМ (лідер - Український Mapper). За конституцією, лідер партії, що перемогла повинен стати прем'єр-міністром союзу. І на перших виборах перемогла Демократія ОУМ і її лідер - Український Mapper.

За перший та єдиний день правління Демократії ОУМ було проведено кілька реформ, а саме прийнятий гімн союзу "За Україну, за її волю!", а також була внесена поправка до конституції, за якою Гетьман і його заступник не можуть мати свою партію, так як вони мають владу.

В кінці того ж дня було виявлено, що Український Mapper накрутив один голос, що було достатньо для перемоги його партії. З-за цього він був знятий з посади прем'єра і на наступний день були призначені перевибори. Сам Український Mapper покинув ОУМ.

Зміцнення ОУМРедагувати

Перевибори відбулися 2 вересня. На них брали участь ті ж партії, тільки лідером НКТОУМ став Київсько Руський Маппер, а ОМОУМ - Вінницький Маппер. Місце демократії ОУМ на перевиборах посіла Об'єднана Партія Технократів (лідер - Mixsoft Mapper). На цих виборах перемогла партія НКТОУМ і Київсько Руський Маппер став прем'єром ОУМ.

Український Mapper, покинув організацію, вирішив створити копію ОУМ - ООУМ (Об'єднана Організація Українських Мапперов). Уряд ОУМ було обурене цим, тому Гетьману ООУМ був надісланий ультиматум з боку ОУМ: змінити назву союзу і посад, щоб не допустити конфлікт. Український Mapper прийняв ультиматум і перейменував ООУМ в АУМ (Альянс Українських Мапперов).

3 вересня по проханню Mixsoft Mapper'а, його союз - Єдина Республіка Мапперов став домініоном ОУМ. 9 вересня лідери ОУМ і АУМ прийшли до компромісу. ОУМ з свого боку визнає "союз-копію", а АУМ стає її домініоном.

20 вересня було вирішено повністю прикріпити АУМ до ОУМ. Була видалена група Альянсу. У ОУМ увійшли 3 нових учасника з колишнього АУМ, в тому числі і Український Mapper. В цей же день на ЕРМ, який був домініоном ОУМ, напав ОЗКБ (Організація Захисту КБ). 21 вересня була злита група ОЗКБ і лідери воюючих спілок домовилися про світ, в слідстві чого авторитет ОУМ піднявся.

Епоха ОМ Редагувати

24 вересня Український Mapper вийшов з ОУМ (в кінці дня знову повернувся в союз), а разом з ним ще 2 учасники колишнього АУМ. ЕРМ провела референдум про незалежність від ОУМ. У зв'язку з цим кризою Гетьман вирішив повністю реформувати союз.

Була створена Організація Мапперов Міжмор'я. У неї могли вступити маппери з таких країн, як: Україна, Білорусь, Польща, Литва, Латвія, Естонія, Молдова, Чехія, Словаччина, Угорщина і Румунія. Був створений новий парламент - Сейм ОМ, прийнята нова конституція і введення нових посад. Гетьман ОУМ став Верховним Королем ОМ.

ОМ поділявся на момент створення на 3 фракції: українська, білоруська та польська. 25 вересня була додана ще й єврейська, але її прибрали за рішенням Сейму. Лідер української фракції - Mapper of the Horde, білоруської - Niki_ta 1337, польської - Шляхетський Маппер. У союзі було 3 офіційні мови - українська, білоруська та польська.

27 вересня російська мова стала офіційною в ОМ, так як його розумів більшість учасників, і робити пости у групі українською мовою в багатонаціональному союзі вже не було сенсу. Цю реформу не схвалили багато учасників колишнього ОУМ.

Наближалися вибори. На момент 1 жовтня в ОМ були зареєстровані тільки української фракції партії: Українська партія свободи і справедливості (лідери - Український Mapper, Галицький Маппер) і Націонал-монархічне товариство ОМ (лідер - Київсько Руський Маппер). Так як інші фракції не мали партій, було не можливо проведення в них виборів їх прем'єра. 1 жовтня вибори почалися і вже 4 жовтня був оголошений переможець - українська партія УПСС. Галицький Маппер відмовився від прем'єрства, і цю посаду зайняв Український Маппер.

9 жовтня Верховний Король ОМ дізнався, що Український Маппер хотів відновити АУМ і налаштовував інших мапперов, що раніше входили в Альянс, проти ОМ. Також відділення союзу було неможливо згідно з домовленостями 20 вересня. За зраду, призвідники майбутнього повстання були виключені зі спілки. Король призначив нового прем'єра української фракції - Київсько Руського Маппера.

15 жовтня на запрошення Короля КПМ, ОМ вступила в Мапперский Авангард. 18 жовтня ОМ приєдналася до війни з ОКМ на стороні КПМ і все МА.

19 жовтня уряд Залізної Орди і ОМ вирішили створити конфедеративний союз. Була створена Залізна Орда Міжмор'я, при цьому обидва союзу зберігають свій суверенітет (групи, бесіди), але створюється загальне уряд - Рада Конфедерації (об'єднання Сейму ОМ і Ради Вождів), і природно проводиться спільна зовнішня політика.

Повернення ОУМ Редагувати

4 листопада Верховним Королем ОМ було прийнято рішення повернути Організацію Українських Мапперов. При цьому ОУМ виходила з війни з ОКМ, покинула МА, розірвала всі союзні договори з іншими спілками (крім конфедерації з Залізної Ордою). У ОУМ повернулися багато учасників, в тому числі і Український Маппер. Були введені нові посади, конституція і тд.

14 листопада пройшли вибори Генерального Писаря (прем'єра) в ОУМ. Брали участь кандидати від 2-ох партій: Монархічна Велика партія ОУМ (лідер - Вінницький Маппер) і Демократична партія ОУМ (лідер - Український Маппер). 16 листопада було завершено голосування. На виборах перемогла партія ДПОУМ.

16 листопада за рішенням Ради Конфедерації була розформована ЖОМ. Була створена Рада ОУМ.

26 листопада союз прийняв абсолютну монархію. Гетьман поставив новий уряд і розпустив Раду ОУМ. Замість неї була створена Рада міністрів ОУМ. Пізніше колишній Ген. Писар Український Маппер покинув союз, що виявився його останнім виходом за рішенням Гетьмана.

27 листопада Гетьман анонсував РП "Українська політична криза 2020". 2 грудня розпочалася гра.

У грудні можна сказати відбувся розквіт союзу. В нього вступило безліч мапперів, у тому числі таких популярних як Київський і Netryno.