FANDOM

США, або також відомі як Сполучені Штати Америки, є однією з найбільш потужних країн, якої історія менша, ніж 300 років і репутацією якої коливається. США є передовою в технологіях, США конкурує з Японією за цією шкалою.

Сполучені Штати як і раніше є сильною, але вона має проблеми. Як і в більшості країн це була громадянська війна в минулому. Тепер, коли 8-го поколіннь ігрових консолей вийшли, американці намагаються впливати на владу. США як і раніше залишає гарний слід у світі, і є батьківщиною для багатьох компаній, які стали всесвітньо відомими, включаючи Google, Microsoft і Кока-Кола.

Сполучені Штати мала 45 різних президентів і були у численних війнах менш ніж за 300 років.

Економіка Редагувати

Економіка США — сукупність усіх видів економічної діяльності в США.

США — високорозвинена постіндустріальна країна; держава-гігант, провідна економічна і військова держава світу; займає 3-є місце у світі за площею і чисельністю населення. США мають високорозвинену і диверсифіковану промисловість, основними галузями якої є загальне, транспортне і електротехн. машинобудування, видобуток корисних копалин, хім. та харчова промисловість, виробн. металовиробів тощо.

Джерелом статистичної та економічної інформації по Сполученим Штатам є Бюро перепису населення США.

Історія Редагувати

Сполучені Штати Америки, США (коротка абревіатура) відносно молода країна, розташована займає значну частину континенту Північна Америка. Незважаючи на те, щоамериканцем можна назвати будь-уродженця обох Америк, саме вихідців з цієї країни у нас прийнято так називати. Історія США коротка, але все ж змістовна.  На цих територіях здавна жили племена індіанців, які практично не контактували з більш ацтеками і майя, заснували свої імперії на територіїсучасної Мексики. І, за дивним збігом обставин, саме туди прибули перші експедиції європейців на початку 16 століття, тому перше поселення, засноване англійцями, з’явилося лише в 1607 році. Воно розташовувалося на східному узбережжі сучасної території США. Короткий період знадобився англійцям, щоб заснувати ще декілька поселень і створити повноцінну колонію, підвладну британській короні. У ході Семирічної війни в середині 18 століття Франція ослабла, і англійці приєднали до своєї колонії французькі колоніальні землі – Канаду і Луїзіану. У 1775 році американці, у яких вже сформувалося власне національне самосвідомість, відчули себе достатньо сильними, і протягом року в ході короткої війни зуміли відстояти свою незалежність від Великобританії. Вже в 1783 році Англія була змушена визнати суверенітет своєї колишньої колонії. У наступному столітті Сполучені Штати Америки стали приєднувати новіше території, купуючи або завойовуючи. Крім того, західні землі залишалися неосвоєними, і американці, зрештою, зайняли всю територію до західного узбережжя. Конституція США була прийнята в 1787 році, і існує донині в незміненому вигляді, однак сьогодні вона доповнена великою кількістю поправок. Так американці виявили педантичність, успадковану ними від англійців. В середині 19 століття в країні спалахнула громадянська війна, результатом якої стало звільнення чорношкірого населення з рабства і зрівняння у правах всіх американців. З тих пір країна активно розвивалася у всіх напрямках, до кінця 19 століття вона стала найбільш розвиненою у світі. США брали участь в обох світових війнах проти Німеччини і їх союзників, однак і в історії цієї країни є чорні сторінки – саме з американських літаків У-16 були вперше скинути ядерні бомби на японські міста Хіросіма і Нагасакі. Є ще чимало цікавих подій, якими повниться історія США, коротко описати їх всі неможливо. Сучасні Сполучені Штати Америки є країною з 4-ою за розмірами територією, вони займають 9,519 млн. кв. км, а населення перевищує 320 тис. осіб. Ця країна активно впливає на ситуацію в світі, і саме місцева валюта – американський долар, є найбільш поширеною у світі. Однак не тільки цим ця країна цікава, на території США знаходиться велика кількість національних парків – мальовничих куточків природи, незайманої людиною. Грандіозний Великий Каньйон, безкраї ліси і найвищі в світі дерева – далеко не весь список природних чудес цієї країни.