FANDOM

Фонвідський Маппер - маппер з України,який малює непогано.На даний момент в нього вже 174 підписників.На його каналі більш 60-ти різноманітних відео.

Історія каналу Редагувати

25 серпня 2017 року на Ютубі з'явився канал Ель Бобо,але там нічого не було,але рівно через місяць канал переіменували в "Царський Маппер" де і були відео.Коли вийшло друге відео,прийшов Photoshop Ball та почав рейд на Царського Маппера.Царський Маппер спілкувався з Єгором Людиновським (це і є Photoshop Ball) в ВК.Сам Єгор сказав,що йому не подобаються мапи,які Царський Маппер використовує.На тому відео 14 дизлайків,1 з яких поставив сам Царський Маппер.Він робив тільки Speed Art'и тому,що крім цього він нічого не умів робити.Найбільш популярне відео на його каналі є відео про арт альтернативної країни Велика Російська Імперія,воно має більш 1600 переглядів та 52 лайка.Потім він зробив відео про історію його канала з його недоанімацією.Потім він став Слов'янським Демократичним Маппером,де й зробив перше відео по Альтернативному Майбутньому Європи,яке було в 360р.Це був період слави.По цьому проекту він зробив 5 відео,а потім перестав через творчої кризи.Через 2 місяця він перейшов на псевдоканон (болл малював від руки,а прапори ні,тому що лінь малювати герби).Перед Новим Роком він покращив мальовку,так як надивився Квадратного та Турецького Мапперів.Після Нового Року він почав проект "Альтернативне минуле Європи з 1914 року" в стилі HOI 4.Поки що є тільки 4 серії.

Проекти Редагувати

Сучасні краЇни - 4 відео

Країни минулого - 10 відео

Альтернативні країни - 11 відео

COUNTRYBALLS - 2 відео

Countryballs l Школа - 1 відео

Альтернативне Майбутнє Європи - 5 відео

Альтернативне Минуле Європи з 1914 року - 4 відео